Recepti

Moja najljubša vrtna solata

07/07/2011

Poletje, razkošje, naš vrt deluje s polno paro. Ne dohitevamo ga. Vendar ga z veseljem  opazujemo in hvaležno nabiramo kar nam zraste. Tisoč idej, kaj bi lahko pripravila, pa vedno se vračam k najbolj preprostim receptom. Poletno prehranjevanje je lahko zelo enostavno, zjutraj sok, nekaj malega sadja, za kosilo velikanska vrtna solata, pred večerom osvežilna sadna bovla z lubeničnim sokom ali sadni sorbet. Kadar je jedilnik tako enostaven se človek najbolje počuti. Včeraj sem spala kot dojenček, po dolgem času sem si privoščila enodnevni post, s čajem. Priznam, da je bil cilj narediti post za vsaj tri dni, pa me je danes vseeno premagala…moja najljubša solata..:) Nič drugega si nisem zaželela kot solato iz vrta, saj me je dišeča zelenjava premamila, in je šla,… za med..  V bistvu ni to nekakšna fancy solata, je pa zato tako slastna da bi jo lahko jedla za zajtrk, kosilo in večerjo. Par dni  nazaj sem od prijateljice dobila doma pripravljen pesto iz pekanov, sveže bazilike in oljčnega olja in ta božanski pesto (ki ga skorajda ni več) naredi to solato izjemno bogato. Danes torej nadaljujem s čajem, jutri pa je nov dan.

Sestavine za solato:

  • mešanica solat ( sveža rukola, hrastov list, špinača)
  • sveži paradižnik
  • sveže kumare
  • izkoščičene olive
  • domači pesto ( kombinacija sveže bazlike, orehov pekan,  oljčnega olja, himalajske soli)
  • parmezan iz makadamije in pinjol ( pripravite ga tako, da 1 skodelico makadamije in 1 skodelico pinjol zblendate s 3/4 skodelice vode, 2 JŽ nutritional yeast (prehranskega kvasa v kosmičih), ter ščepcom soli. Zmešate v blenderju, nato vlijete na nelepljivo podlogo ( priporočam Excalibur), zelo na tanko in na temperaturi 48 st.celzija sušite približno 24 ur da se strdi. Potem pa ga nadrobite na majhne koščke. Hranite ga lahko v zračno nepropustni posodici, v hladilniku. Ta parmezan lahko uporabljate za posip po testeninah, solatah, omakah, ipd,..)
  • dressing: bučno olje, sok sveže stisnjene limone, himalajska sol, nutritional yeast, sveže mleti poper

Priprava:

Najprej operete in narežete liste solate, nato jih zelo dobro odcedite ( osušite) in potem v pripravljani posodi zmešate solatne liste z bučnim oljem, limoninim sokom, ščepcom nutritional yeast ( prehranski kvas v kosmičih) in ščepcom himalajske soli. Dobro premešate, da se vse sestavine prepojijo. Nato na tanke rezine narežete paradižnik, kumare, izkoščičene olive in vse skupaj servirate v krožnik. Posujete z doma pripravljenim pestom (kr zajetno merico) in parmezanom iz makadamije in pinjol ter dekorirate s sveže mletim poprom. Za” moje pojme” – popolno kosilo!:)


You Might Also Like

1 Comment

  • Darja 08/07/2011 at 6:26

    Domači pesto je itak zakon… odlično kosilo.

  • Leave a Reply